"Voor klant en medewerker zetten wij nét dat stapje extra"

Royal Cleaning Wie zijn wij?

Royal Cleaning bestaat ondertussen vier jaar. Wat begon als een eenmanszaak, is uitgegroeid tot een organisatie met een bruisend en gemotiveerd team van 45 mensen!

Vanaf het begin al werkzaam in de gezondheidszorg, maar ook voor bouwopleveringen, scholen, kantoren en bedrijfspanden draaien wij onze handen niet om. Wij zijn van alle markten thuis.

Inmiddels is Royal Cleaning uitgegroeid tot een betrouwbare partij die klantgericht te werk gaat en goed werkgeverschap biedt.

Wij zijn continu bezig met het verbeteren van onze dienstverlening en waarderen feedback. Daarom houden wij van korte lijnen met onze opdrachtgevers.

Onze medewerkers die werkzaam zijn in de zorg hebben een extra opleiding gedaan. Zij hebben een certificaat voor de basisopleiding schoonmaken met aanvullende module ‘gezondheidszorg’. Deze opleiding is gericht op het reinigen in de gezondheidszorg. 

Onze schoonmakers leren uw organisatie kennen. Door hun aanwezigheid op de werkvloer weten ze waar de prioriteiten liggen. Staat er een vergadering gepland? Dan is een extra schoonmaakronde van een vergaderruimte of spreekkamer geen enkel probleem. Een beker koffie laten vallen, een ongelukje op het toilet of een extra desinfectie ronde? Geen nood, onze schoonmakers zijn direct inzetbaar!

Bent u geïnteresseerd in één van onze diensten, wij komen graag vrijblijvend langs om kennis te maken en de mogelijkheden te bespreken.

Julia
Directrice

“Als zzp’er startte ik mijn eigen schoonmaakbedrijf. Royal Cleaning ’t Gooi is ondertussen gegroeid tot een echte organisatie. Zelf werk ik niet meer op de vloer, maar ben ik het gezicht voor klanten en stuur ik het personeel aan bij verschillende opdrachten. Royal cleaning aansturen geeft mij iedere dag veel voldoening!”

Sabina
Office manager

“Ik werk op kantoor bij Royal Cleaning. Mijn dagelijkse werkzaamheden bestaan uit planning, facturatie, website beheer, klantcontact enzovoorts. Het afwisselende van deze functie is wat ik erg leuk vind. Je bent niet altijd met hetzelfde bezig. Er zijn vaak uitdagingen zoals een adhoc uitvraag van een zorginstelling. De vraag met of we morgen om 7.00 uur iemand hebben die kan werken. Dit houdt het spannend.”

Jitske
Objectleider

“Royal Cleaning is een zeer professioneel bedrijf, met mooie doorgroeimogelijkheden. Ze hebben hele leuke projecten en dat maakt dat we te gast zijn bij leuke bedrijven en mooie instellingen. Zoals revalidatiecentrum Vivium Naarderheem, waar ik het schoonmaakteam aanstuur. Als de klant tevreden is, en alle cliënten van het Naarderheem in een schone omgeving verblijven is mijn dag geslaagd!”

Eline
Medewerker huishoudelijke dienst

“Ik ben niet van het stilzitten. Na in de horeca gewerkt te hebben wilde ik iets totaal anders doen. Ik ben ontzettend blij. Mijn man heeft een fulltimebaan, en voor mij is dit werk, met de zorg van onze twee kinderen, heel goed te combineren. Daar komt nog eens bij dat het ontzettend dankbaar werk is. Het schoonmaakwerk van Royal Cleaning wordt altijd zeer gewaardeerd.”

Social media

Volg ons op Social Media voor actuele informatie.

Contact

Vragen? Of wil je graag een offerte ontvangen? Neem gerust contact met ons op!

Deze site gebruikt cookies

Accepteren